Op gebied van motorkledij ben ik net een vrouw,
ik koop graag eens iets nieuws, het kost misschien wel wat geld, maar dat is zo bij iedere hobby.
Ik heb nu een BMW pak Ralley 2 Pro, het is de eerste keer dat ik een pak koop met hetzelfde merk als een motor, ik ben er tevreden mee, maar als ik eens met de motor van mijn vrouw wil rijden (
ze kan nog niet rijden
maar ik heb haar een Yamaha tricker met 5km op de teller gekocht, ik vond dit de ideale motor om op te leren rijden) dan voel ik mij onnozel, met zo een Bmw pak op een Yamaha.
Dus ik denk dat mijn volgende aankoop terug weer niet motormerk gebonden zal zijn, en dit geeft niets met kwaliteit te maken, zie je u bv. al zitten met een HD outfit op een BMW

.
Ik heb al pakken van FIELDSHEER en IXS gehad en ik was daar ook tevreden over, ik heb die meestal door verkocht (gegeven) en die mannen rijden daar nog altijd mee.
Ik denk dat Rukka, samen met Stadler inderdaad een van de betere merken is, maar heel weinig mensen voelen zich geroepen om dit geld uit te geven aan een motorpak, anders zouden er toch zekerst een paar Belgische dealers zijn voor deze merken.
greetz cope