rukka motorkledij

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

-Fred-

Re: rukka motorkledij

Bericht door -Fred- »

Je hebt me dat ooit nog gevraagd Jo, is natuurlijk watervast.
Ik kleur mijn pak jaarlijks, is tevens een goede voeding voor het leer.
Heb het een paar jaar terug hier leren kennen :
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... &sk=t&sd=a

Je mag gerust eens langskomen voor een verf-sessie.
Kostprijs : busje verf, waarvan je nog 3/4 mee naar huis kan nemen. (denk nu + - 25euro)
Koffie gratis :wink:
Grt,
Fred.
Relax

Bericht door Relax »

'k Vind dat pak mooier afgesleten dan geverfd. Maar da's totaal naast de kwestie.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

Yep Fred,

'k ga dat in gedachten houden :wink: 'k zal een seintje geven

was dat vorig topic uit het oog verloren :oops:
Frans

Bericht door Frans »

Koffie gratis :wink:
Grt,
Fred.[/quote]

en t is goeie koffie :wink:
K1200GT

Bericht door K1200GT »

PS: naast verven kan je het Atlantis pak ook behandelen met lederolie die geschikt is voor Nubuck.
Via http://www.zroadster.net/z1/archive-200 ... /1425.html kwam ik op dit idee. Ik heb mijn vergrijsd pak met de Kieffer´s Original Bienenwachs Lederöl behandeld en het resultaat is indrukwekkend! Het leder wordt ook opnieuw zacht (en voelt niet vettig aan). Eenmaal per jaar volstaat.
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
cope

Bericht door cope »

Op gebied van motorkledij ben ik net een vrouw, :oops:

ik koop graag eens iets nieuws, het kost misschien wel wat geld, maar dat is zo bij iedere hobby.

Ik heb nu een BMW pak Ralley 2 Pro, het is de eerste keer dat ik een pak koop met hetzelfde merk als een motor, ik ben er tevreden mee, maar als ik eens met de motor van mijn vrouw wil rijden (ze kan nog niet rijden :lol: maar ik heb haar een Yamaha tricker met 5km op de teller gekocht, ik vond dit de ideale motor om op te leren rijden) dan voel ik mij onnozel, met zo een Bmw pak op een Yamaha.

Dus ik denk dat mijn volgende aankoop terug weer niet motormerk gebonden zal zijn, en dit geeft niets met kwaliteit te maken, zie je u bv. al zitten met een HD outfit op een BMW :cyclopsani: .

Ik heb al pakken van FIELDSHEER en IXS gehad en ik was daar ook tevreden over, ik heb die meestal door verkocht (gegeven) en die mannen rijden daar nog altijd mee.

Ik denk dat Rukka, samen met Stadler inderdaad een van de betere merken is, maar heel weinig mensen voelen zich geroepen om dit geld uit te geven aan een motorpak, anders zouden er toch zekerst een paar Belgische dealers zijn voor deze merken.

greetz cope
-Fred-

Bericht door -Fred- »

Atlantis is een tijdloos pak zonder felle kleuren, logo's, strepen, of andere tralala ... kan je gerust op eender welk merk mee fietsen:
(Heb nog nooit een pak gekocht dat met één enkele motor past)
Past zelfs op een Hahama :lol:
Afbeelding
petervdc

Bericht door petervdc »

Dominique schreef:Ik rij al 3jaar met een leren toering pack van Hein Gericke, met Goretex voor extreem wet weather.
Tot nu toe nog been enkele maal nat in geworden en rij toch 35.000 km per jaar.
Als het heel warm is doe ik wel men air vent pack aan maar zijn vorig jaar maar paar dagen geweest.
In de zomer heb ik enkel short en T schirt onder men leren pack en tot 25 graden best te doen, als het vriest
heb ik men gewone kleren onder men pack en nog nooit echt kou gehad.
Zwarte kleur is wel helemaal verdwenen door nat worden en dan in de zon rijden,
Ijzertjes van ritsen zijn ook afgebroken maar met koordjes gaat dit nog prima.
Welk pak is dit precies ?
Plaats reactie