Awel Wim, da's een nieuwe band minder onder de Espace IV dan zeker?WimLT schreef:LAP, geflitst. Verdikt waarschijnlijk 190 €
Grt. René
Moderator: GVN
Awel Wim, da's een nieuwe band minder onder de Espace IV dan zeker?WimLT schreef:LAP, geflitst. Verdikt waarschijnlijk 190 €

Correcte mannen ??? En eene die zichzelf niet aan de regels kan houden en hierover dan nog eens fier op is ook ??? Weereldvreemde mensenhaters zijn het ! Ik vraag me af of die gasten nog gerust kunnen slapen . Enkele decenia terug was er eene veldwachter in brasschaat , en nu een politiemacht groter dan het leger aldaar ???!!! Waar gaan we naartoe ? Mij maak je niet wijs dat dit bij politiewerk hoort , of ik ken misschien de definitie niet van het woord "politie" . Afschaffen zulke handel .WimLT schreef:LAP, geflitst door een mobiele eenheid tussen Maria Ter Heide en Sint Job aan die 2de hands dealer. Verdikt waarschijnlijk 190 € en nog een geluk dat ik geen 2 km rapper reed of ik had mijn motor mogen laten staan. Correcte mannen. Eén van hen ook motard (GS) was heel begripvol want had net zelf nog eentje mogen betalenZal binnen enkele weken dan mijn bijdrage maar storten, hé
Nen taxi is goedkoper
Helaas wel, Wim...WimLT schreef:'k Wist zelfs niet dat dat mocht vanop privégrond flitsen ? 't Was ook de eerste keer dak zo 'vroeg' naar huis ging.
...R1200RT... Waarom niet? Wanneer ik tijdens een rijexamen een kandidaat moet uitstellen omdat hij 10 km/u te snel rijdt met zijn vrachtwagen, wil dat dan zeggen dat ik zelf nooit 10 km/u te snel mag rijden?Walter Adventure schreef:Correcte mannen ??? En eene die zichzelf niet aan de regels kan houden en hierover dan nog eens fier op is ook ??? Weereldvreemde mensenhaters zijn het ! Ik vraag me af of die gasten nog gerust kunnen slapen .
...R1200RT... 
Ge hebt toch gelachen naar het vogelke hé Wim.WimLT schreef:Wat mij vooral stoorde aan zijn misplaatste "motard-collegialiteit" was dat hij toch maar mooi achter me aan kwam gevlogen. Ze hadden me net zo goed kunnen laten rijden, want de flits kwam van voor en op papier hadden ze dus niks belastends tot ze me aanhieldenHeel klein beetje veel hypocriet op die moment, hé
Die man staat daar ook niet alleen... hij kant toch moeilijk tegen zijn collega zeggen "'t is ne motard, en ik ben ook ne motard, dus laat ik hem maar rijden"...WimLT schreef:Wat mij vooral stoorde aan zijn misplaatste "motard-collegialiteit" was dat hij toch maar mooi achter me aan kwam gevlogen. Ze hadden me net zo goed kunnen laten rijden, want de flits kwam van voor en op papier hadden ze dus niks belastends tot ze me aanhieldenHeel klein beetje veel hypocriet op die moment, hé
...R1200RT... DAT zou pas de motard-spirit geweest zijn die ik ten volle zou kunnen appreciërenxantingo schreef:hij kant toch moeilijk tegen zijn collega zeggen "'t is ne motard, en ik ben ook ne motard, dus laat ik hem maar rijden"...

Ik ben volledig meeWimLT schreef:DAT zou pas de motard-spirit geweest zijn die ik ten volle zou kunnen appreciërenxantingo schreef:hij kant toch moeilijk tegen zijn collega zeggen "'t is ne motard, en ik ben ook ne motard, dus laat ik hem maar rijden"...![]()
![]()
...R1200RT...