23/04/2010 Onthaal Avond "Ter Heide"

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
KLT-SE

Re: 23/04/2010 Onthaal Avond "Ter Heide"

Bericht door KLT-SE »

WimLT schreef:LAP, geflitst. Verdikt waarschijnlijk 190 €
Awel Wim, da's een nieuwe band minder onder de Espace IV dan zeker?

Grt. René
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik heb vooral dringend nieuwe banden voor m'n LT nodig. Gisteren online besteld in Spanje. Binnen drie dagen geleverd per koerier en gratis verzending als je boven de 400 € zit :idea: Heel veel circuitmannen bestellen daar. Even goeie banden dan hier en ook netjes binnen de vervaldatum. Joris kan ze nu makkelijk op zijn werk plaatsen :wink: Op die manier doet ook die boete al wat minder pijn. Is gewoon de "gratis" achterband die ik moet doorschuiven :razz:
Laatst gewijzigd door WimLT op 24 apr 2010, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
CarlB

Bericht door CarlB »

gij niet alleen Wim, ik zag ook ineens het licht gisterenavond op de Sint-Jobsesteenweg.......
op weg naar huis, Pierre voor mij, net geen 100 km/u en dan...bingo!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Garmin ZUMO 660 - Xenon
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Na mij in ieder geval niemand niet meer van de club. Ik heb direct naar Ter Heide gebeld om de nog aanwezigen te verwittigen :idea:

Vrij belachelijk om op een verlaten baan om 23h00 een paar eenzame motards te gaan pesten, maar ja :roll: Weeral wat geld in't staatspotteke, hé :roll:

Ik heb ze daar nog nooit weten staan trouwens ! Ze staan daar ook op het privédomein van die 2de hands dealer want er is nergens anders plaats op die baan. 'k Wist zelfs niet dat dat mocht vanop privégrond flitsen ? 't Was ook de eerste keer dak zo 'vroeg' naar huis ging. De laatste keer geweest. Volgende keer sluit ik terug de keet en dan zijn ze waarschijnlijk al lang weg uit verveling :-P
Laatst gewijzigd door WimLT op 24 apr 2010, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Frank K

Bericht door Frank K »

Ik heb ze niet zien staan toen ik rond 22.00hr. daar ben langsgekomen anders had ik zeker gebeld. Kan natuurlijk ook zijn dat ik ze niet gezien heb omdat er niet geflitst is voor mij. Kan mij dikwijls heel goed aan de regeltjes houden :razz:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Walter Adventure

Bericht door Walter Adventure »

WimLT schreef:LAP, geflitst door een mobiele eenheid tussen Maria Ter Heide en Sint Job aan die 2de hands dealer. Verdikt waarschijnlijk 190 € en nog een geluk dat ik geen 2 km rapper reed of ik had mijn motor mogen laten staan. Correcte mannen. Eén van hen ook motard (GS) was heel begripvol want had net zelf nog eentje mogen betalen :razz: Zal binnen enkele weken dan mijn bijdrage maar storten, hé :-? Nen taxi is goedkoper :wink:
Correcte mannen ??? En eene die zichzelf niet aan de regels kan houden en hierover dan nog eens fier op is ook ??? Weereldvreemde mensenhaters zijn het ! Ik vraag me af of die gasten nog gerust kunnen slapen . Enkele decenia terug was er eene veldwachter in brasschaat , en nu een politiemacht groter dan het leger aldaar ???!!! Waar gaan we naartoe ? Mij maak je niet wijs dat dit bij politiewerk hoort , of ik ken misschien de definitie niet van het woord "politie" . Afschaffen zulke handel .
xantingo
Contacteer:

Bericht door xantingo »

WimLT schreef:'k Wist zelfs niet dat dat mocht vanop privégrond flitsen ? 't Was ook de eerste keer dak zo 'vroeg' naar huis ging.
Helaas wel, Wim...
Afbeelding ...R1200RT... Afbeelding Afbeelding.....
xantingo
Contacteer:

Bericht door xantingo »

Walter Adventure schreef:Correcte mannen ??? En eene die zichzelf niet aan de regels kan houden en hierover dan nog eens fier op is ook ??? Weereldvreemde mensenhaters zijn het ! Ik vraag me af of die gasten nog gerust kunnen slapen .
Waarom niet? Wanneer ik tijdens een rijexamen een kandidaat moet uitstellen omdat hij 10 km/u te snel rijdt met zijn vrachtwagen, wil dat dan zeggen dat ik zelf nooit 10 km/u te snel mag rijden?
En wanneer die kandidaat na dat examen mij op mijn moto op de snelweg ziet voorbijkomen aan 140 km/u, ben ik dan ook een wereldvreemde mensenhater?

Ik moet alleen de gevolgen dragen wanneer ik betrapt word. En dat is ook al meermaals gebeurd, maar dan is het toch niet aan mij om de politiemensen te gaan bekladden? Tenslotte doen die mensen waarvoor ze betaald worden, en waarvoor ze opdracht krijgen.

Voor sommigen is het blijkbaar niet gemakkelijk om privé en werk te scheiden...
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Wat mij vooral stoorde aan zijn misplaatste "motard-collegialiteit" was dat hij toch maar mooi achter me aan kwam gevlogen. Ze hadden me net zo goed kunnen laten rijden, want de flits kwam van voor en op papier hadden ze dus niks belastends tot ze me aanhielden :roll: Heel klein beetje veel hypocriet op die moment, hé :roll:

costerke

Bericht door costerke »

WimLT schreef:Wat mij vooral stoorde aan zijn misplaatste "motard-collegialiteit" was dat hij toch maar mooi achter me aan kwam gevlogen. Ze hadden me net zo goed kunnen laten rijden, want de flits kwam van voor en op papier hadden ze dus niks belastends tot ze me aanhielden :roll: Heel klein beetje veel hypocriet op die moment, hé :roll:
Ge hebt toch gelachen naar het vogelke hé Wim. :mrgreen: :no: :-P
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
xantingo
Contacteer:

Bericht door xantingo »

WimLT schreef:Wat mij vooral stoorde aan zijn misplaatste "motard-collegialiteit" was dat hij toch maar mooi achter me aan kwam gevlogen. Ze hadden me net zo goed kunnen laten rijden, want de flits kwam van voor en op papier hadden ze dus niks belastends tot ze me aanhielden :roll: Heel klein beetje veel hypocriet op die moment, hé :roll:
Die man staat daar ook niet alleen... hij kant toch moeilijk tegen zijn collega zeggen "'t is ne motard, en ik ben ook ne motard, dus laat ik hem maar rijden"...

Nogmaals: werk en privé gescheiden houden is de gezondste manier van doen, ook voor de politie...

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik graag zou hebben dat ze mij achterna kwamen, versta me nu niet verkeerd :wink:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

xantingo schreef:hij kant toch moeilijk tegen zijn collega zeggen "'t is ne motard, en ik ben ook ne motard, dus laat ik hem maar rijden"...
DAT zou pas de motard-spirit geweest zijn die ik ten volle zou kunnen appreciëren :wink: :lol: :lol:

John
Contacteer:

Bericht door John »

Ach jongens, het is toch steeds weer klein pierke die er mag voor opdraaien hoor! Of ze nu hun werk en privé gescheiden houden of niet. Phillipke en zijn broerke onder andere mogen hier ongestraft de regeltjes aan hun laars lappen. Terwijl nen andere dubbel en dik genekt wordt. Ook al deed je in feite niks verkeerd. Die twee maten en gewichten die ons systeem hanteerd, daar heb ik mijnen buik van vol.
Op sommige wegen, en zeker op die plaats laat in de avond of s´nachts kan er zonder problemen wat sneller gereden worden dan die bordjes toelaten. Maar neen! Dan gaan ze net op zulke plaatsen verdekt opgesteld staan om je het leven zuur te maken.
Wegen door amaturistisch oplapwerk tijdens de voorgaande jaren, en er dan nu zo slecht aan toe zijn worden gewoon zonder blozen voorzien van 30Km bordjes. Ga daar flitsen jongens! Ben er zeker van dat je zelfs fietsers kan pakken voor ongewettigde snelheid! :twisted:
We zijn hier maar weer eens een topic aan het vervuilen maar er zijn veel dingen waar ik me aan erger. Zal niet veranderen denk ik, eerder erger worden :wink:
xantingo
Contacteer:

Bericht door xantingo »

WimLT schreef:
xantingo schreef:hij kant toch moeilijk tegen zijn collega zeggen "'t is ne motard, en ik ben ook ne motard, dus laat ik hem maar rijden"...
DAT zou pas de motard-spirit geweest zijn die ik ten volle zou kunnen appreciëren :wink: :lol: :lol:
Ik ben volledig mee :twisted: :twisted:
Plaats reactie