Die sound? ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ,zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzmoh_fan schreef: Ik lees niets over "de sound". Heel gaaf ook!
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderator: GVN
Die sound? ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ,zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzmoh_fan schreef: Ik lees niets over "de sound". Heel gaaf ook!
Gaan ze ook, want als je kijkt op de perssite van BMW, dan wordt de volledige aandrijftrein geshowd met Akrapovic's. Dát zal pas nice klinken !!!Freddie schreef:Klinkt inderdaad als een stofzuiger. Maar misschien kunnen die Akrapovic uitlaten daar verandering in brengen?
Ben geen merkfetishist (behalve dan dat ik geen kettingaandrijving wil), maar imho is het net omgekeerdMoto2 schreef:Neem de logo's weg en zet er een Kawasaki GTR 1400 naast en het verschil in uiterlijk zal klein zijn![]()
BMW gaat meer en meer de Japanse toer op.
Remember de oliereservoirs op de 1200RT. Ook Japanse look-a-like.
Heeft iemand al een filmpje gevonden waar de 1600 met deze uitlaten te horen isAlain GS schreef:Gaan ze ook, want als je kijkt op de perssite van BMW, dan wordt de volledige aandrijftrein geshowd met Akrapovic's. Dát zal pas nice klinken !!!Freddie schreef:Klinkt inderdaad als een stofzuiger. Maar misschien kunnen die Akrapovic uitlaten daar verandering in brengen?
Da is voor koude voeten in de winterOok een vreemde plaats voor de extra opbergruimtes (links en rechts voor de voeten)...
Ze zijn al een tijdje geleden gestopt.st1100 schreef:En blijkbaar gaan ze stoppen met het maken van de K1300GT en zal die dus vervangen worden door de K1600GT.
Succes!Nu een ding is zeker de k1600 GT is niet wat ik zoek voor m'n volgende fiets , de zoektocht is dus weer open....
st1100 schreef:En blijkbaar gaan ze stoppen met het maken van de K1300GT en zal die dus vervangen worden door de K1600GT. Eerder waren ze al gestopt met de K1200Rsport.
Voor een viercilinder sport-toermachine (zonder goldwing afmetingen) zal het dus terug over naar Honda (vfr1200) zijn. En zo zit Honda weer helemaal terug in het sport-toer segment , niet omdat ze zelf modellen vernieuwenmaar omdat BMW met populaire modellen stopt
. (Ikzelf heb nu 2 jaar een K1200R sport en ben op 2 jaar nog maar 1 andere motard met een sport tegengekomen , de S kom je niet dagelijks tegen maar toch af en toe , de GT daarentegen kom ik dagelijks tegen en zal dus wel het populairste zijn , waarom er dan mee stoppen , geen idee).
Nu een ding is zeker de k1600 GT is niet wat ik zoek voor m'n volgende fiets , de zoektocht is dus weer open....
Ja , maar ik wou nog eens een nieuwe kopen en het is nog een jaar te vroeg , mijn huidige is nog niet afgeschreven....mjy009 schreef:Er zijn ongetwijfeld nog dealers die een 1300Gt in de toonzaal staan hebben.
Zo populair zijn ze nu ook weer niet, maar ik denk persoonlijk dat dat eerder ligt aan mijn gevoel dat een full-option R1200RT meer GT is dan een K1300GT. En daarin moet ik vaststellen dat de K1600GT daarin beter slaagt door alle recente opties van de R1200RT mee te nemen. Enige probleem is dat het ding inderdaad klinkt als een stofzuigerst1100 schreef:...maar omdat BMW met populaire modellen stopt.