Dan zou je goed gek zijn om niet bij TomTom te blijven. Geloof mij: ik was ooit zo gek ! ! !Ron66 schreef:HEt word de Zumo 660 of de TomTom Rider... TomTom ben ik al jaren gewoon.

Moderator: GVN
Dan zou je goed gek zijn om niet bij TomTom te blijven. Geloof mij: ik was ooit zo gek ! ! !Ron66 schreef:HEt word de Zumo 660 of de TomTom Rider... TomTom ben ik al jaren gewoon.

Hou het zoFlat Twin Power schreef:Ik heb ook een 550 en heb nog nooit een update gedaan. Is mijns inziens ook niet nodig. Zo veel wegen komen er toch niet meer bij hé. Af en toe eens een kruispunt dat ze veranderen in een rondpunt. En inderdaad, alle wegen rijden naar Rome. Mijn kaarten zijn ondertussen dik 2 jaar oud en ik geraak nog overal waar ik moet zijn. Zonder miserie van updates.
Mijn ged8!!Flat Twin Power schreef:Ik heb ook een 550 en heb nog nooit een update gedaan. Is mijns inziens ook niet nodig. Zo veel wegen komen er toch niet meer bij hé. Af en toe eens een kruispunt dat ze veranderen in een rondpunt. En inderdaad, alle wegen rijden naar Rome. Mijn kaarten zijn ondertussen dik 2 jaar oud en ik geraak nog overal waar ik moet zijn. Zonder miserie van updates.

Da's juist! maar daarom wil het niet zeggen dat Garmin slecht is hé!!WimLT schreef:![]()
![]()
ZO goed zijn die updates dus. De helft durft er zelfs niet aankomen
![]()
![]()

vivaroke schreef:tis ook altijd hetzelfde op al die forums word alleen het slechte geschreven .met de garmin moet je leren werken en is een fantastisch ding heb persoonlijk nog nooit last gehad me mijn updates
Volgens mij maakt GARMIN die updates wel, héjakke schreef:Da's juist! maar daarom wil het niet zeggen dat Garmin slecht is hé !!WimLT schreef:![]()
![]()
ZO goed zijn die updates dus. De helft durft er zelfs niet aankomen
![]()
![]()

En jij hebt daarentegen een erg roze bril opjakke schreef:Maar dat is echt wel zwart-wit kijken hé Wim!!
Indertijd kocht men overwegend Garmin om routes te kunnen uitstippelen met de PC!

Flat Twin Power schreef:Ik heb ook een 550 en heb nog nooit een update gedaan. Is mijns inziens ook niet nodig. Zo veel wegen komen er toch niet meer bij hé. Af en toe eens een kruispunt dat ze veranderen in een rondpunt. En inderdaad, alle wegen rijden naar Rome. Mijn kaarten zijn ondertussen dik 2 jaar oud en ik geraak nog overal waar ik moet zijn. Zonder miserie van updates.
Juist! Maar dat is de beslissing van de koper! Als iemand op het forum vraagt welk toestel het best bij hem past of een voorkeur geniet, is de Update van Garmin een moeilijk punt, maar dat is op geen enkele manier een reden om het merk, op zich, af te breken. Maar laat het nu net dat zijn dat steeds weerkeerd als HET afbreken van Garmin. Toen ik mijn Garmin 2720 gekocht heb was de mogelijkheid voor het aanmaken van routes al heel wat verder dan bij Tom-Tom. En laat dat nu net de reden zijn van mijn aankoop toen.WimLT schreef:nochtans gebruik je héél bewust maar de helft van de mogelijkheden![]()

Ze groeien niet op mijne rug, hé. 't Is trouwens doordat jullie mij altijd uitlachten met mijnen DomDom dat ik mij heb laten verleiden om over te schakelen. SPIJT dak daar al van heb gehad ! Kunde niet geloven. Allé, intussen al wel zekerCindy schreef:en had me al lang terug een TT gekocht

Ron66 schreef:Voila,
Ik heb mij ne ZUMO 660 aangeschaft.
Weet er iemand welke houder ik ervoor moet kopen? De bijgeleverde past niet op mijne moto.
IS dit een oplossing? http://www.touratech.com/shops/019/prod ... ts_id=2774" onclick="window.open(this.href);return false;
Ron
Ron66 schreef:Voila,
Weet er iemand welke houder ik ervoor moet kopen? De bijgeleverde past niet op mijne moto.
IS dit een oplossing? http://www.touratech.com/shops/019/prod ... ts_id=2774" onclick="window.open(this.href);return false;
Ron
Dus bij deze haal ik gewoon één bout uit de linker stuurhelft bevestiging en die bol erin en....klaar?aantzeetje schreef:Ron66 schreef:Voila,
Ron
die dien je dan op je "extra speiegelbevestiging" te monteren. kan je er geen plaatsen op de stuurhelt (bout er uit en bol er in)?
http://www.touratech.com/shops/019/prod ... ts_id=5641
Ja, en?En eigenlijk staat die houder er permanent op?