Volgende keer ga ik ook bij een goede bandencentrale, maar nu was het tijdsbesparing om het bij de dealer te laten doen.
Ondertussen is de moto terug opgehaald en staat deze terug bij de dealer.
Afwachten maar
Moderator: GVN
ne PR3 ?? Ik ben ne leek, wat is dat voor rasPol schreef:Had de computer dan 3 weken nodig om de panne te detecteren of hebben ze proefondervindelijk per uitsluitsel gewerkt ?Pemaro71 schreef:Zelfs gene koffie gekregen![]()
Opsomming factuur;
Potentiemeter - diagnose computer - werk = 203 euro
Inspectie 40000 km ; bougies vervangenn - riem dynamo vervangen - versnellingsbakolie ververst - oliefilter - afdichting = 280 euro
Vervangen band = 217 euro
Totaal = 700 euro
+ btw maakt 847 euro
Als je de prijzen afzonderlijk ziet, valt alles wel mee. De band vervangen voor 217 euro + btw vind ik zeker niet overdreven, temeer dat de moto binnen stond bij de garage en dat ik anders nogmaals de moto naar een bandebcentrale moest brengen (kwestie van tijdsbesparing).
En voor zover ik heb kunnen zien is hij niet verzwaard met edelmetaal![]()
Ze waren wel super vriendelijk, maar dat kan ook aan ee factuur gelegen hebben.
Ik neem aan dat je voor die prijs dan toch ne PR3 hebt!
Dat zo'n rasPemaro71 schreef:ne PR3 ?? Ik ben ne leek, wat is dat voor ras

Ik weet wat uw probleem is....ne slechten dealer, die heeft U al meer dan 1000 euro armer gemaakt, zonder uw probleem op te lossen.Pemaro71 schreef:...... Ben het serieus beu ! Heeft er niemand een idee waar dit aan kan liggen ? ... Ik denk dat ne maandag moto heb gekochtmaar ik ben het BEU BEU BEU BEU.........
ik geef er nog 3000 euro voor, ah ja, wie wil er nu ne maandag moto, die nie tegen water kan en constant stilvalt....Pemaro71 schreef: Ik denk dat hij eruit gaat...... Ben het serieus beu ! ..... Ik denk dat hij niet tegen water kan .... Ik denk dat ne maandag moto heb gekochtmaar ik ben het BEU BEU BEU BEU.........
Ook nen 1200??Ik heb ne Gs gekocht![]()
Pemaro71 schreef:Te laat , ik was het zo beu dat ik hem heb verkocht. Ik heb ne Gs gekochtgisteren zeer lang in de regen gereden , wel natter geworden dan op de RT maar ben niet stilgevallen
![]()
Ik heb geen verwijt naar de dealer. Het probleem stelde zich niet altijd , en net zoals naar de tandarts gaan, viel hij nooit stil bij de dealer. Dan is het zeer moeilijk ! Hopelijk nu meer chance
Terechte opmerking misschien, maar ik lees ook geen feedback van de vragsteller zelfFrancis Vanbesien schreef:ik zie nu pas dat er meerdere zijn met hetzelfde probleem dus reageren hoeft al niet meer?
hans crabbe schreef:Als de moto stil valt, kan je weten of er een batterij-probleem is als het klokje op 00.00 staat !
Als dat niet het geval is, is het bijna altijd het "contact" en dat hebben ze bij BMWBrussel voor mij in een halfuurtje opgelost !!
De dealer waar ik gewoonlijk ga, kon het euvel niet verhelpen !