Ik weet niet of ik de tijd heb om nog eens af te zakken richting Kortrijk. Ben meestal laat thuis en weekends zitten goed vol.
Heb je geen foto?
Pvde,
Thanks, dat is idd de nuttige link.
Ik heb nu niet direct iets voor handen om inox te plooien
Moderator: GVN
heb foto genomen maar heb nog geen digitaal toestel , dus wordt het wachten tot de film vol isXavier schreef:Nolle,
Ik weet niet of ik de tijd heb om nog eens af te zakken richting Kortrijk. Ben meestal laat thuis en weekends zitten goed vol.
Heb je geen foto?
Pvde,
Thanks, dat is idd de nuttige link.
Ik heb nu niet direct iets voor handen om inox te plooienIk zal eens denken aan een alternatief...

Manitou schreef:niet twijfelen en een stuurmount kopen bij Touratech.
Heeft geweldige rubberen dempers en is afsluitbaar met een gewone sleutel.Mischien wat duurder dan andere fabrikanten maar zeer zeker perfect gemaakt voor de 2610.

veel variaties op hetzelfde thema, bijvoorbeeld.spoorman schreef:Wat is de beste plaats voor de gps garmin 2610 te plaatsen op R1200RT.....een foto is altijd handig.
Bij niet gebruik zorgen dat er geen spanning op de stekker staat. Door spanning en zout krijg je electrolyse die de kopercoating aantast (Anodische oxidatie).Xavier schreef:Mannen, ik zit met een probleem. Door het Belgische weer is mijn stekker voor de 2610 zodanig gecorrodeerd dat één contactje nagenoeg weg is. Zal nog wel een fotooke posten.
Iemand al voorgehad?